Časté dotazy

  • Vytvoření objednávky

    • Jak vytvořit objednávku?

      Nejprve ze všeho si vložte všechno potřebné zboží do košíku a na nic nezapomeňte :)
      Dále můžete vytvořit objednávku. Stiskněte tlačítko "Další krok objednávky"
      Pokud nakupujete na 8beads.cz poprvé, zaregistrujte se prosím.
      pokud jste již na 8beads.cz nakupovali, vyplňte e-mail a heslo a pokračujte v objednávce.
      Vytvoření objednávky se skládá ze 3 kroků:

      1. informace o dodání
      2. informace o platbách
      3. potvrzení zadaných údajů - tady se ještě jednou kontrolují všechny údaje - pokud je všechno v pořádku, stiskněte tlačítko "potvrdit objednávku". Dokud nestisknete toto tlačítko, objednávka se neodešle.
      Pokud jste si vybrali způsob platby PayPal, po stisknutí tlačítka "potvrdit objednávku" budete automaticky přesměrováni na stránky PayPalu, kde se provádí platba.
      Teprve po odeslání košíku tlačítkem "potvrdit objednávku" je objednávka vytvořena a dostává se do databáze. Na emailovou adresu dostanete potvrzovací email.

    • Máte minimální objednávku?

      Nemáme. Je to na vás, za kolik si objednáte.

    • Mohu změnit objednávku?

      Ano, můžete.
      Přidat zboží do objednávky systém nedovoluje, mužete ale objednávku změnit samostatně:
      1. v profilu http://koralkomat.cz/index.php?main_page=account u dané objednávky vyberte "zrušit";
      2. dále vyberte "zrušit objednávku a vrátit zboží do košíku";
      3. v košíku se objeví všechny položky z původní objednávky, teď můžete zboží změnit nebo přidat nové;
      4. vytvořte novou objednávku se změněnými položkami.

    • Co znamenají jednotlivé stavy objednávky?

      • 1. Čeká se na zaplacení - přiděluje se automaticky každé nové objednávce, kromě dobírky a PayPalu. Provést platbu je potřeba během 5 dnů po vytvoření objednávky. O zaplacení nám můžete napsat na email nebo přes kontaktní formulář.
      • 2. Platba na cestě - provedli jste platbu prostřednictvím bankovního převodu a napsali nám o tom, ale platba ještě není připsána na náš účet.
      • 3. Zaplacena - platba za objednávku byla přijata.
      • 4. Vyřizuje se - probíhá kompletace objednávky.
      • 5. Platba dobírkou - objednávka bude odeslána na dobírku. Platí výhradně pro ČR.
      • 6. Přípravena k odeslání - objednávka je zabalena do obálky nebo krabice.
      • 7. Připravena k vyzvednutí - objednávka je zabalena a čeká na vyzvednutí. Platí výhradně pro Prahu.
      • 8. Předána poště - objednávka je již na poště. Číslo zásilky v této fázi není známo.
      • 9. Odeslána - objednávka byla odeslána. Do komentáře píšeme číslo zásilky. Česká pošta podporuje sledování balíků, nikoli doporučených zásilek.
      • 10. Vyzvednuta - objednávka byla osobně vyzvednuta.

  • Jak zaplatit

    • Kde najdu číslo objednávky?

      Po úspěšném vytvoření objednávky obdržíte potvrzovací email, kde mimo jiné najdete i číslo objednávky. Všechny vytvořené objednávky máte možnost prohlížet ve svém účtu Můj účet

  • Doprava

    • Můžu si objednávku vyzvednout osobně?

      Ano, je to možné po předchozí dohodě. Místo pro vyzvednutí objednávek je na Praze 4, Pražského povstání, kousek od stanice metra.

Více informací

Kontakt

ICQ:492946931
E-mail:info@8beads.com
Kontaktní formulář
Tel.:+420 252 547 601
Mob.:+420 773 523 290